Význam jednotlivých lekcí

Kruhový Trénink

Je úžasný způsob jak získat vytrvalost, spálit tuk a získat svalovou sílu. Jedná se o trénink, s množstvím variabilních cviků a pomůcek, který zapojuje komplexně celé tělo. Díky udržení tepové frekvence na vyšší úrovni během celého cvičení podporuje činnost kardiovaskulárního systému a povzbuzuje metabolismus.

Funkční trénink

Trénink s pomůckami i vlastní váhou, který nejen formuje, ale i spaluje tělesný tuk. Hodina probíhá v intervalech na vyšší úrovní tepové frekvence, která podporuje spalování tukových zásob ne v průběhu cvičení, ale dalších 24 hodin po ukončení hodiny.

Bosu

Název vznikl ze zkrácení anglického výrazu „both sides up“, v češtině „obě strany nahoru“. Při cvičení se tedy využívají obě strany bosu. S využitím jednoduchých kroků, výskoků a výdrží se velmi rychle dostanete do tempa, navíc automaticky zapojujete hluboko uložené břišní a zádové svaly, které běžným pohybem neposílíte, ale které jsou důležité pro správné držení těla. Na Bosu posílíte celé tělo, zlepšíte svou fyzickou kondici a to vše bez zatěžování kloubů.